-

Kuchcik

Komentarze użytkownika

@Pocieszne roty (16 sierpnia 2019 09:35)

Gdzie ja napisałem że WOT ma walczyć ze specnazem czy gwardyjskimi pułkami. Czego nie rozumiesz w zdaniu: 

"Nie chodzi o to aby tworzyć jakąś partyzantkę czy konspirację, ale o to aby ludzie powszechnie mogli bronić swoich bliskich, siebie i majątku w domach. Przy powszechności takiego rozwiązania jest to bardzo skuteczne."

Kuchcik
17 sierpnia 2019 12:53

@Pocieszne roty (16 sierpnia 2019 09:35)

Gdzie ja napisałem, że WOT ma brac udział w wojnie ?  Proszę przeczytać jeszcze raz moje wpisy ze zrozumieniem. Ja piszę o samoobronie a Pan o pełnowymiarowym konflikcie zbrojnym To są dwie różne sprawy. 

Kuchcik
17 sierpnia 2019 12:49

@Pocieszne roty (16 sierpnia 2019 09:35)

Cóż, ja byłbym bardzo ostrożny w ocenie tego co kto mał w rękach, a tym bardziej co ma w głowie. Tego typu wpisy bardzo źle świadczą zwłaszcza o tym drugim. 

Kuchcik
17 sierpnia 2019 12:47

@Pocieszne roty (16 sierpnia 2019 09:35)

Już napisałem do "smieciu" ale powtórzę:

Proszę tak bardzo nie ufać temu co piszą Ruskie, Suworow tu nie jest żadnym wyjątkiem. Dla nich zawsze ich interes jest najważniejszy i pora abyśmy się tego też nauczyli.  Dodam tylko że Sołonin też.

Kuchcik
16 sierpnia 2019 23:08

@Pocieszne roty (16 sierpnia 2019 09:35)

Przepraszam, to było do Valsera.

Kuchcik
16 sierpnia 2019 23:04

@Pocieszne roty (16 sierpnia 2019 09:35)

Ty tak naprawde czy tylko udajesz - z choinki sie urwałes czy jak ?

Kuchcik
16 sierpnia 2019 23:03

@Pocieszne roty (16 sierpnia 2019 09:35)

Zgoda.

Kuchcik
16 sierpnia 2019 22:11

@Pocieszne roty (16 sierpnia 2019 09:35)

Ale jest naszym sąsiadem, a w Polsce też lekko licząc jest ich około 3 milionów.

Kuchcik
16 sierpnia 2019 21:06

@Pocieszne roty (16 sierpnia 2019 09:35)

"A w Polsce sprawdzenie, czy ktoś jest normalny funkcjonuje przecież bez zarzutu, każdy to wie."

A gdzie funkcjonuje bez zarzutu ?

Jakoś nie słyszałem aby Polacy wjeżdżali celowo w ludzi samochodami, strzelali do siebie z broni czaroprochowej itp. itd

"Broń w rękach obywateli to kolejny kult cargo. "  nie zgadzam się.

"WOT to jednak całkiem sensowny pomysł, m.in. pozwalający na sensowne zaznajomienie większej ilości obywateli z bronią palną." - zgoda.

"Która służy do zabijania i do niczego innego, więc jej posiadanie w domu, w cywilizowanym kraju jest całkowicie zbędne." - nonsens, tym bardziej że w następnym wpisie o Ukrainie sam Pan sobie zaprzecza. 

Poza tym co to jest cywilizowany kraj ? Dla mnie to abs ...

Kuchcik
16 sierpnia 2019 21:05

@Pocieszne roty (16 sierpnia 2019 09:35)

Niestety nie. Mogę tylko załadować rodzinę w samochody i zwiewać, jeśli zdążę. 

Samoobrona ma sens jeżeli wiem, że sąsiedzi też są uzbrojeni, tak samo wyszkoleni i zdetermionowani jak ja. W przeciwnym razie jest to głupota. W Polsce broń posiadają w domach niestety nieliczni - 2,5 sztuki na 100 obywateli.

https://en.wikipedia.org/wiki/Estimated_number_of_civilian_guns_per_capita_by_country

 

Kuchcik
16 sierpnia 2019 20:55

@Pocieszne roty (16 sierpnia 2019 09:35)

Tak to se możemy gadać do us..nej śmierci. Nie szkoda czasu ?

Gratuluję wyratowania żołnierzy RP, ale oboje wiemy że nie o to chodziło.

Jesteśmy samotną wyspą jeśli chodzi o posiadanie broni w Europie i na świecie - na 166 miejscu 2,5 sztuk broni na 100 mieszkańców

https://en.wikipedia.org/wiki/Estimated_number_of_civilian_guns_per_capita_by_country

Na Ukrainie jest ok. 6 mln sztuk broni z czego połowa jest nielegalna.

Ukraińcy zbroją się – w 2016 r. liczba legalnych posiadaczy broni palnej wzrosła o 9 proc. Według statystyk ukraińskiego MSW w 2016 r. 909 tys. Ukraińców posiadało legalnie broń palną i było ich aż o 83 tys. więcej niż rok wcześniej. Zdecydowaną większość wśród nich stanowili właściciele długolufowej broni gwintowanej — od ...

Kuchcik
16 sierpnia 2019 20:51

@Pocieszne roty (16 sierpnia 2019 09:35)

Gdzie ja napisałem, że broń ma być dla każdego ? Broń powinna być dla każdego nie karanego, normalnego obywatela, który tego chce i zda egzamin z bezpiecznego posługiwania się nią. 

Broń powinna być rejestrowana a pozwolenie powinno być wydawane bezpłatnie w terminie max. 2 tygodni przez administrację państwową lub policję.

Kuchcik
16 sierpnia 2019 20:41

@Pocieszne roty (16 sierpnia 2019 09:35)

Przykro mi że nie masz kogo i czego bronić. Ja dzięki Bogu mam i mam gdzieś durne spekulacje.

Kuchcik
16 sierpnia 2019 19:45

@Pocieszne roty (16 sierpnia 2019 09:35)

Przecież ty mówisz z PIS'em jednym głosem. Oni też potrzebują tylko posłusznego mięsa armatniego, a nie świadomych, samodzielnych i uzbrojonych obywateli.

Kuchcik
16 sierpnia 2019 19:39

@Pocieszne roty (16 sierpnia 2019 09:35)

"Ruskie nie mają żadnych powodów do agresji na Polskę."

A świstak zawija w sreberka itd., itp. 

Kuchcik
16 sierpnia 2019 19:29

@Pocieszne roty (16 sierpnia 2019 09:35)

Nie rozumiemy się. Nie chodzi o to aby tworzyć jakąś partyzantkę czy konspirację, ale o to aby ludzie powszechnie mogli bronić swoich bliskich, siebie i majątku w domach. Przy powszechności takiego rozwiązania jest to bardzo skuteczne. Przy okazji dochodzi do dodatkowych korzyści.

Stalin odstąpił od zajęcia całej Finlandii bo mu się to po prostu nie opłacało - straty były zbyt duże, właśnie ze względu na poszechność i skuteczność Fińskiej obrony. Dzięki temu ochronili swoją niezależność i co ważniejsze elity. My z tymi co przyjechały na sowieckich czołgach bujamu się do tej pory.

Proszę tak bardzo nie ufać temu co piszą Ruskie, Suworow tu nie jest żadnym wyjątkiem. Dla nich zawsze ich interes jest najważniejszy i pora abyśmy się tego też nauczyli.  

Wart porów ...

Kuchcik
16 sierpnia 2019 19:27

@Pocieszne roty (16 sierpnia 2019 09:35)

Przepraszam to anglikanizm - półautomatyczny nie pokrywa się z angielskim semi-automatic weapon, oznaczającym broń samopowtarzalną

Kuchcik
16 sierpnia 2019 19:16

@Pocieszne roty (16 sierpnia 2019 09:35)

I żeby nie było - nikt rozsądny nie postuluje tutaj budowy partyzantki, bo to nie ma sensu przy obecnej technologii. Chodzi o samoobrone przed tymi którzy przyjdą tutaj rabować i mordować. Obecnie jesteśmy jak te bezbronne owce - możemy tylko uciekać.

Poza tym jestem bardzo ciekawy jak się zmusi uzbrojonego, zdeterminowanego do obrony własnego domu faceta aby poszedł wlaczyć gdzieś np. na Ukrainę w imię niezbyt jano sprecyzownych interesów ? Nieuzbrojonego jest znacznie łatwiej zmusić, prawda ? 

Kuchcik
16 sierpnia 2019 19:09

@Pocieszne roty (16 sierpnia 2019 09:35)

"900 tys rezerwy fińskiej to papierowy tygrys". Ten papierowy tygrys jako jedyny oparł się Sowieckiej nawale. ZSRR zaatakował Finlandię z 4-krotną przewagą w ludziach, 60-krotną przewagą w czołgach, i 30-krotną przewagą w samolotach.
Stracił więcej niż 4 sołdatów za każdego zabitego Fina, prawie 5 poszło do niewoli za każdego Fina wziętego do niewoli, stracił więcej niż 1/3 czołgów i pojazdów opancerzonych, stracił więcej niż 26 samolotów za każdy zestrzelony samolot fiński.

W Wietnamie też nie wygrały świetnie wyposażone i wyszkolone wojska USA, a chłopi w sandałach i słomianych kapeluszach, podobnie w Afganistanie.  

Jeżeli rozumieć WOT tak jak ty go opisujesz to oczywiście masz rację, ale jeżeli rozumieć go tak jak to jest w Fin ...

Kuchcik
16 sierpnia 2019 19:02

@Pocieszne roty (16 sierpnia 2019 09:35)

Przepraszam ale miało być do dziad-kalwaryjski.

Kuchcik
16 sierpnia 2019 17:11

 Poprzednia  Strona 3 na 7.    Następna